Categorieën
beat workshop Bedrijfs events Bedrijfsuitje Belgie Boekings informatie Braziliaans Cajon Workshop Cajonworkshop Den Bosch Djembe Djembe workshop Drum Drum workshop Drumcircle drumparty Emmer Drummen Familieuitje/Familiedag Groepslessen groepsuitjes Levendige Percussie Workshops muziek workshops muzikale uitjes Op Locatie Percussie Percussie Band Percussie Workshop reviews drum ritme workshops Samba Slagwerk workshop Teambuilding Teambuilding met Percussie Teambuilding Workshop Teamuitje Trommel workshops Updates Vriendinnen uitje vrijgezellenuitje vrouwen uitjes Workshop Workshop op Locatie workshops op maat

Leuke resensie, review tijdens de workshop percussie op de Zwarte Cross

Tijdens de Zwarte Cross en op de camping heb ik meegedaan aan een aantal geweldige percussieworkshops die echt een hoogtepunt van mijn zomer waren. De sfeer was vanaf het begin fantastisch, met iedereen klaar om los te gaan op de verschillende percussie-instrumenten.

We begonnen met een korte introductie van de verschillende instrumenten, zoals Surdo, Tamborims,Repeniques en snares en agogobells etc. De workshopbegeleider Eric Verhagen van Percussie4fun was zeer ervaren en wisten precies hoe ze de groep enthousiast konden maken. Ze legden de basisritmes uit en al snel was iedereen aan het spelen. Het was verbazingwekkend om te zien hoe snel we als groep een samenhangend ritme konden creëren.

Wat deze workshops echt speciaal maakte, was de energie en het enthousiasme van alle deelnemers. Er werd gelachen, gedanst en volop genoten. Op de Zwarte Cross, met de festivalvibes en de diversiteit aan mensen, voelde het als een groot muzikaal feest. Op de camping was het meer ontspannen, maar niet minder leuk. We zaten in een kring, onder de sterrenhemel, en lieten de ritmes door de avondlucht klinken.

De workshops boden niet alleen de kans om nieuwe vaardigheden te leren, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten. Er was een gevoel van saamhorigheid en verbondenheid, iets wat muziek altijd lijkt te kunnen brengen. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt en onvergetelijke herinneringen opgedaan.

Kortom, de percussieworkshops tijdens de Zwarte Cross en op de camping waren een fantastische ervaring. Het was een perfecte mix van leren, spelen, en plezier maken, en ik kijk ernaar uit om volgend jaar weer mee te doen!

boek zeker eens een percussie workshop van www.percussie4fun.nl